Diamond Painting ASMR
Koppla av medan du följer siffrorna och målar i din egen takt! Fördjupa dig i unika dukar fulla av enhörningar, hjärtan, tårtor och andra fantastiska bilder. Njut av det tillfredsställande ”klicket” när varje diamant faller på plats och färgerna väcks till liv! Ta tillbaka en dinosaurie från det förflutna eller rita ett diamant-slott i 3D – vad du än föreställer dig kan du måla det... med diamanter! Funktioner: – Färglägg nästan 400 bilder efter nummer! – Skapa vackra 3D-målningar – Välj mellan olika dukstorlekar – Gör fantastisk diamantkonst – Lyssna på avkopplande ASMR Se ditt mästerverk glittra för varje diamant du placerar!