Kittens and Yarn
Kittens and Yarn är ett gulligt minimalistiskt pusselspel där din uppgift är att trassla ut garnet genom att byta plats på bitarna. - Avslappnande. Inga poäng och ingen tidspress eller annan press. Lös pusslen i din takt och njut av spelet. - Banframsteg. Unika banor där svårighetsgraden stiger för varje bana, med fler bitar och garntrådar. - Fantastiskt soundtrack. Musik och effekter designade för att ge den bästa upplevelsen.