Ho Ho & Move
Planera Santas rutt och lös 40 festliga logikpussel i detta mysiga juläventyr. Innan varje nivå börjar placerar du riktningsbrickor som bestämmer hur Santa ska röra sig. När rutten är klar följer Santa din plan, samlar alla gåvor och lämnar dem till barnet som väntar. Med ett begränsat antal brickor spelar varje beslut roll, vilket gör varje nivå till en rolig hjärngympa. Pusslen börjar enkla men blir mer utmanande ju längre du kommer, vilket får dig att tänka i förväg, hitta effektiva vägar och använda dina drag på bästa sätt. Inga timers, ingen stress — bara genomtänkt planering och tillfredsställande lösningar. Perfekt för alla åldrar. Detta charmiga pusselspel erbjuder 40 handgjorda nivåer fyllda med julstämning och avslappnat spelande. Hjälp Santa att hitta rätt väg, samla alla gåvor och sprida glädje till varje barn!