4-in-1 Adventure Bundle
Chicken Police - Paint it RED!: Kycklingpolisen är ett berättelserikt och dialogtungt spel som kombinerar element av visuella romaner och klassiska äventyrsspel. Spelet har mer än 30 karaktärer att prata med och vissa måste förhöras ordentligt. Samla in massor av ledtrådar, bevis och mycket känslig personlig information från de skuggiga figurerna i Clawville för att ta fast dem! Neighbours back From Hell: Visste du att tyskarna, precis som vi, har ett ord för att skratta åt andra personers misslyckanden? Vi säger skadeglädje, medan tyskarna säger "Schadenfreude"! Och det är precis vad Neighbours from Hell handlar om: att få folk att skratta på andras bekostnad. I de här omarbetade hd-versionerna av de älskade Neighbours from Hell 1 och 2 är du stjärnan i ett tv-program som hela tiden spelar spratt med sina grannar på alla möjliga kreativa och roliga sätt. Endling - Extinction is Forever: Upplev en värld som härjats av mänskligheten genom ögonen på den sista räven på jorden i detta miljömedvetna äventyr. Upptäck människosläktets destruktiva kraft, eftersom den korrumperar, förorenar och utnyttjar de mest värdefulla och värdefulla resurserna i den naturliga miljön dag för dag. Utforska olika 3D-sidorullande områden och försvara dina små pälsbollar, mata dem, se dem växa upp, lägg märke till deras unika personligheter och rädslor, och viktigast av allt, hjälp dem att överleva. Through the Darkest of Times: Mörka tider innebär rädsla och risker. Risken att blir gripen av patrullerande nazister som letar efter människor som offentligt motsäger sig deras åsikter. Risken att bli uppläxad eller till och med dödad av tyska soldater eftersom vi motsätter oss regimen. Risken att förlora allt - även våra nära och kära. Det är så vi lever. Det är så vi försöker överleva. I de mörkaste tider.