Endling - Extinction is Forever
Kommer en rävmamma att lyckas hålla sina små ungar vid liv? Upplev en värld som härjats av mänskligheten genom ögonen på den sista räven på jorden i detta miljömedvetna äventyr. Upptäck människosläktets destruktiva kraft, eftersom den korrumperar, förorenar och utnyttjar de mest värdefulla och värdefulla resurserna i den naturliga miljön dag för dag. Utforska olika 3D-sidorullande områden och försvara dina små pälsbollar, mata dem, se dem växa upp, lägg märke till deras unika personligheter och rädslor, och viktigast av allt, hjälp dem att överleva. Använd nattens täcke för att smygande styra din kull mot en säkrare plats. Tillbringa dagen med att vila i ett improviserat skydd och planera ditt nästa drag noggrant eftersom det kan bli det sista för dig och dina ungar.