Bye Sweet Carole
I början av 1900-talet, i en tid då den kvinnliga rösträttsrörelsen har börjat skaka om den brittiska nationen, måste den unga Lana Benton följa Carole Simmons sista kända spår för att hitta sin bästa vän och avslöja den mörka sanningen bakom barnhemmet Bunny Hall. När Lana dyker längre in i gåtan kommer hon att befinna sig mitt emellan den verkliga världen och det fantastiska kungariket Corolla som står under grymt inflytande av den skrämmande Mr Kyn, den okänsliga ugglan Velenia och de glupska kolonierna av tjärkaniner. Du måste trampa försiktigt mellan de två rikena för att hitta en väg ut. 🐰 Ge dig ut på en fasansfull resa genom en mörk berättelse som utspelar sig i den stränga Bunny Hall och den fascinerande världen Corolla. 🐰 Fördjupa dig i ett handritat universum som väcks till liv med hjälp av filmtekniker inspirerade av de största animerade filmerna. 🐰 Förvandla dig till en kanin och utnyttja dina olika former för att klara av de dödliga utmaningar som väntar dig. 🐰 Träffa en livlig skara karaktärer, från din lojala vän Mr Baesie till den illvilliga ugglan Velenia och den skrämmande Mr Kyn. 🐰 En unik resa som föds ur föreningen av 2 diametralt motsatta genrer: en traditionell animerad saga, i den mest typiska traditionen av prinsessorna från den animerade filmvärlden, och en överlevnadsskräck med old school plattformselement.