Braid, Anniversary Edition
Manipulera tiden för att lösa kluriga plattformspussel i den här uppdateringen av indieklassikern Braid, som nu har ny grafik och extremt ingående utvecklarkommentarer. Lämna ditt hus i stan för att bege dig till en rad sammankopplade världar där tiden beter sig underligt, och försök att hitta den svårfångade prinsessan. Längs vägen upptäcker du såväl fina minnen som saker du ångrar och fortfarande plågar dig. Den här Anniversary Edition-remastern av det prisbelönta plattformsspelet har helt omritad grafik i hög upplösning, nya ljudeffekter och väldigt ingående utvecklarkommentarer. FÖRVRÄNG TIDEN FÖR ATT FÄRDAS FRAMÅT Spola tillbaka, pausa och använd dig av tidens förunderliga egenskaper i de olika världarna för att springa och hoppa fram genom vackert målade miljöer. Undvik hinder, lås upp dörrar och samla pusselbitar att lägga ihop. Och tänk på att du alltid kan fortsätta framåt och komma tillbaka senare om du kör fast. NYA VACKRA FÄRGER Det här är spelet du minns, med alla dess unika utmaningar och samma känslosamma musik, men nu omritat pixel för pixel så att varenda värld sprudlar av liv i hög upplösning. Nya grafiska detaljer, animerade penseleffekter och omgjorda ljud gör upplevelsen mer fängslande än någonsin. GÅ (LÅNGT) BAKOM KULISSERNA Upplev de mest omfattande utvecklarkommentarerna som någonsin figurerat i ett spel, med över 12 timmars snack av skaparen Jonathan Blow, grafikern David Hellman med flera. Gör detta genom att besöka en ny värld i spelet, som även har nya pussel och klassiska tankenötter i ny skrud. - Ett spel av Thekla, Inc.