Generation Zero sijoittuu tuttuun mutta vihamieliseen Ruotsin Östertörnin avoimeen maailmaan. Kerran niin rauhallinen kotisi on nyt salaperäisten ja tappavien konevihollisten valloittama. Sinun on valittava taistelusi viisaasti, kun käyt pulssia nostattavaa sissisotaa mekaanisia joukkoja vastaan. Tutki vihamielistä avointa maailmaa Tutki kylmän sodan aikaisen Ruotsin inspiroimaa valtavaa karttaa, jossa vaara vaanii jokaisella kadulla, jokaisessa metsässä ja jokaisen bunkkerin uumenissa. Käy sissisotaa Käy kiivaita taisteluita monimutkaisia ja tappavia koneita vastaan. Haasta ne yksin tai jopa kolmen kaverin kanssa yhdessä. Saatko älytettyä vihollisen, joka on suunniteltu jahtaamaan sinua? Vahvistu Kasva vahvemmaksi, kun ansaitset kokemusta koneita vastaan taistelemisesta. Kerää osia kaatuneilta vihollisilta ja käytä niitä varusteiden, aseiden ja ammusten valmistuksessa. Rakenna ja linnoita tukikohtiasi läpi saaren ja ryhdy valloittamaan kotiasi takaisin! Paljasta koneiden mysteeri Paljasta totuus siitä, mitä Östertörnin alueella oikeasti tapahtui.