Kesä on vihdoin saapunut Ruotsiin, ja nyt juhlitaan juhannusta hienoilla uusilla 1980-luvun asuilla. Yhdistele vaatekappaleita neljästä tyylikkäästä uudesta asukokonaisuudesta, joista jokaisessa on omat asusteensa, vaatteensa ja hiustyylinsä. Näytä intosi viidellä mainiolla liikkellä ja pistä tanssiksi juhannussalon ympärillä. Seikkailijan setti: Seikkailijan asukokonaisuus sopii täydellisesti lumessa ja hiekassa tarpomiseen. Huopahatulla, solmiolla, ruoskalla ja pitkällä köydellä varustettuna näytät leffatähdeltä ja valmiilta kohtaamaan kaikki erämaan vaarat. Vaikka käärmekuoppia ei siellä onneksi ole, vihamielisiä koneita riittää senkin edestä. Miami-setti: Miami-setillä taistelet koneita vastaan tyylikkäämpänä kuin koskaan. Rannat ja pahikset on korvattu metsillä ja luodeilla, mutta asu säilyttää loistokkuutensa. Vastustajasi ovat täysin voimattomia aurinkolasien, värikkäästi kuvioitujen paitojen ja mittatilauspukujen edessä. Juhannussetti: Kesä Ruotsissa tarkoittaa juhannusjuhlia eivätkä juhannusjuhlat ole juhlat ilman autenttista ruotsalaista kansallispukua ja sammakon lailla pomppimista juhannussalon ympärillä. Nosta siis päähäsi kukkaseppele, kääri lahkeet polven korkeudelle ja nappaa tanssikaveri. Voit juhlia kesän tuloa aitoon juhannusmalliin, vaikka maaseutu kuhisisikin tappavia koneita. Turistisetti: Kameran salama välähtää, kun onnistut ikuistamaan täydellisen hetken. Tankki ampuu raketteja sinua kohti, mutta väliäpä tuolla. Olet nyt lomalla ja aiot ottaa kaiken siitä irti. Vyölaukkuinesi kaikkinesi. Ilmoita vierailustasi kadonneelle kansalle tällä pramealla Turistisetillä, ja muista käyttää sukkia sandaaleissa, sillä Ruotsin metsät odottavat sinua ja räikeää viehätysvoimaasi. Viisi uutta liikettä: Tanssi kesällä näillä viidellä tyylikkäällä liikkeellä. Hypähtele juhannussalon ympärillä midsummer dance -liikkeellä tai rokkaa 80-luvun biisien tahtiin hustle- ja prep-liikkeillä. Pääset myös oikeaan fiilikseen jammailemalla ilmakitaralla. Sinä päätät.