Voit nyt matkustaa läpi Östertörnin uusilla moottoripyörillä. Nopeammin, äänekkäämmin ja jännittävämmin! Moottoripyörät kuljettavat sinut paikasta toiseen nopeammin, mutta niitä täytyy tankata. Suunnittele matkasi strategisesti, ettei bensa lopu yllättäen kesken, ja muista tankataksesi tarkistaa hylätyistä autoista ja hylätyiltä bensa-asemilta bensakanistereita. Voit toki valmistaa polttoainetta itse. Aja kolmella eri mallilla. Jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa: Maastoprätkä: Lähde maastoon! Sen teho riittää kasvillisuuden läpi ajamiseen ilman suurempia ongelmia. Sotilasmoottoripyörä: Iso ja kömpelö, mutta todella nopea. Se ei ole helpoin ajettava, mutta sitä ei myöskään tuhota helpolla. Vastarintaprätkä: Vastarinnan rakentama todella kestävä moottoripyörä. Sen panssari on valmistettu koneenosista ja romusta. Jokaisen moottoripyörän saa kuudessa eri värissä, joten voit valita 80-luvun tyyliisi sopivimman. Moottoripyörät ovat äänekkäitä, joten ne voivat ajaessasi houkutella vihollisia. Muista myös, että niitä joutuu ehkä korjaamaan aika ajoin. Voit etsiä korjauspakkeja tai valmistaa omasi – sinä päätät.