Mikä on paras tapa erottua joukosta Östertörnissä? Lisää väriä elämääsi (ja kivääriisi)! Tämä sisältöpaketti tarjoaa 15 aseskiniä, jotka on suunniteltu viemään hohdokkuutesi seuraavalle tasolle. Voit tällä sisältöpaketilla valita 15 eri aseskinistä seuraaville aseille: Kvm 89 Kvm 59 x2 Pansarvärnsgevär 90 (Pvg 90) x2 "Älgstudsare"-metsästyskivääri x2 Klaucke 17 Sjöqvist Semi-Auto AI-76 x2 Meusser-metsästyskivääri Granatgevär m/49 Automatgevär 5 (AG 5) 12-kaliiperinen pumppuhaulikko Lisää aseskineillä maastokuvio aseeseesi, niin pääset ampumaan koneita tyylillä!