Pukeudu värikkäisiin retroasuihin ja juhli kevättä 80-luvun tyyliin! Paketissa on neljä uutta vapaasti yhdisteltävää settiä. Asukokonaisuuksissa on uusia hiustyylejä, vaatteita, asusteita ja muuta. Lisäksi saat 6 mainiota uutta liikettä, joiden avulla voit tanssia kevätauringossa aitoon ruotsalaiseen tapaan. Ajaton setti: Fiilistele menneisyyttä Ajattomalla setillä. Se sisältää kaikki upeaan sissitaistelijan ulkoasuun vaadittavat vaatteet. Pukeudu tyylikkääseen liiviin, tuuheuta hiuksesi suihkuttamalla riittävästi hiuslakkaa ja tartu aseeseen. Jos koneet on kohdattava, mikset tekisi sitä tyylillä. Ruotsalainen pääsiäissetti: Ruotsissa kevään saapumisen tunnistaa lapsista, jotka kirmaavat pääsiäisnoita-asussa kinuamassa karkkia. Vaikka tuntemamme yhteiskunta on mennyttä, voimme silti tavoitella kevättunnelmaa pukeutumalla samoin. Lisää punaa poskiin, laita tekopisamia, aseta sulkahattu päähän tai huivi kaulaan ja pukeudu asuun, joka on kuin suoraan ruotsalaisesta kansanperinteestä. Treenisetti: Treenaaminen on oleellinen osa tasapainoista elämää, ja 80-luvulla se taidettiin tyylillä. Mitä siitä, että ihmiset ovat kadonneet ja joudut säännöllisesti karttelemaan vihamielisiä koneita? Treenisetistä voit pukea säärystimet, laittaa otsapannan, sujauttaa ranteisiisi hikinauhat ja näyttää hyvältä samalla kun annat hien virrata. Sateenkestävä setti: Paikalliset asukkaiden mukaan Ruotsi on usein ankea ja sateinen paikka, jossa kannattaa pukeutua sään mukaan. Voit silti käyttää mielialaa kohentavia, värikkäitä vaatteita, vaikka erottuisitkin siten joukosta. Pukeudu keltaiseen sadetakkiin, vedä saappaat jalkaan ja valmistaudu kohtaamaan koneet säällä kuin säällä. Kuusi uutta liikettä: Nappaa mukaasi mankka ja nauti kevätsäästä näillä kuudella hullunkurisella liikkeellä. Laita päähäsi pupunkorvat, hurraa kevään kunniaksi ja tanssi makeiden biittien tahtiin tanssiliikkeillä Rickrollista, tiputanssista, Roger Rabbitista ja aerobicista.