Generation Zero - Blockbuster Vanity Pack
Kesä on täydellinen vuodenaika istuutua katsomaan toiminnantäyteistä hittirainaa ja kokea elokuvien taika. Harvalla vuosikymmenellä valmistui niin mahtavia toimintaleffoja kuin 1980-luvulla, joten noiden klassikoiden kunniaksi voit nyt sekoittaa ja yhdistellä neljää uutta mutta klassista asukokonaisuutta sekä juhlistaa kasaritoimintaa kuudella liikkeellä. Tiepoliisin setti: Aavikon hiekka on ehkä vaihtunut metsän tummaan kasvustoon, mutta se ei tee korvesta yhtään armeliaampaa. Nyt voit sonnustautua komeisiin nahkavaatteisiin sekä ajolaseihin ja tehdä hyökkäyksestä parhaan puolustuksen. Päivä on upea ja sinun on selviydyttävä keinoja kaihtamatta, vaikka sotasuunnitelma olisi vielä hakusessa. Ecto-tiedemiehen setti: Voi olla vaikea tietää, kenelle kannattaisi soittaa, jos maaseudulla kulkee vihamielisiä koneita, mutta Ecto-tiedemiehen setti ylläsi et ainakaan pelkää koneita. Pukeudu haalariin, nosta teknokakkulat silmille ja tartu suosikkiaseeseesi. Säteiden risteämisestä ei ole vaaraa, mutta voit saapua paikalle, tarkistaa tilanteen ja antaa kyytiä koneille. Xeno-spesialistin setti: Kun väestö on poissa, kukaan ei kuule huutoasi. Kanavoi sisäistä sankariasi Xeno-spesialistin setin avulla – siinä on villi kampaus, ammusvöitä ja komeat kengät. Koneet eivät ole ainoastaan vihamielisiä, ne ovat myös rakenteellisesti täydellisiä. Siitä huolimatta pari hyvin tähdättyä laukausta kaataa ne. Tuhoajan setti: Kun puet yllesi Tuhoajan setin, sinusta tulee täydellinen tappaja – tai ainakin murhaavan tyylikäs. Nastakoristellussa takissa, värikkäässä T-paidassa ja saappaissa näytät todelliselta tappajalta, kun järjestät väijytyksiä, haet täydellistä laukausta ja kävelet hidastetusti pois räjähdysten luota. Kuusi uutta liikettä: Tanssi kesäleffojen tahtiin näiden kuuden liikkeen avulla. Pop-prinsessa ja one step, bump ja running man – tätä sulavampia liikkeesi eivät voisi olla. Voit myös osoittaa kunnioitusta tovereitasi kohtaan sotilastervehdyksellä ja iskemällä nyrkin ilmaan.