Lataa ja pelaa pelejä XBOX-konsolilla, PC ja tuetuilla käsikonsoleilla. Ohita lataus ja suoratoista pelejä (mukaan lukien omistamasi tietyt pelit) millä tahansa kelvollisella laitteella. Premium avulla saat ensisijaisen käyttöoikeuden.