CAPCOM ARCADE CABINET
Najlepsze gry zręcznościowe firmy Capcom powracają! Zmierz się z graczami z całego świata w trybie „ataku na punkty”. Możesz też zjednoczyć siły z innymi w trybie współpracy! (Dotyczy tylko gier obsługujących tę funkcję.) Zapoznaj się z klasykami, do których z myślą o nowych graczach dodano „tryb swobodny” i inne nowe funkcje. Wypróbuj „Black Tiger”, „1943” i „Avengers”!