CAC : LEGENDARY WINGS
Zagraj w Legendary Wings! Możesz również zagrać w wersje próbne gier „Commando”, „The Speed Rumbler” oraz „Savage Bees”. ※ Do gry niezbędna jest aplikacja „Capcom Arcade Cabinet”. Dokonaj zakupu po pobraniu aplikacji „Capcom Arcade Cabinet”. Tę zawartość znajdziesz zarówno w „Pakiecie 1986”, jak i w „Pakiecie Wszystko w 1”. Uważaj, by nie dokonać podwójnego zakupu.