CAC : GUN.SMOKE
Zagraj w Gun.Smoke! Możesz również zagrać w wersje próbne gier „Side Arms”, „Legendary Wings” oraz „Trojan”. ※ Do gry niezbędna jest aplikacja „Capcom Arcade Cabinet”. Dokonaj zakupu po pobraniu aplikacji „Capcom Arcade Cabinet”. Tę zawartość znajdziesz zarówno w „Pakiecie 1985-I”, jak i w „Pakiecie Wszystko w 1”. Uważaj, by nie dokonać podwójnego zakupu.