Zagraj w 1942, SonSon i Pirate Ship Higemaru. ※ Do gry niezbędna jest aplikacja „Capcom Arcade Cabinet”. Dokonaj zakupu po pobraniu aplikacji „Capcom Arcade Cabinet”. Dane poszczególnych gier są w zestawie. Po zakupieniu tego pakietu nie będzie potrzeby kupowania poszczególnych jego elementów. Uważaj, by nie dokonać podwójnego zakupu.