Johnny Trigger
Johnny Trigger - międzynarodowy człowiek chaosu! Stylowy, zabójczy i gładki jak kula bilardowa Johnny Trigger to człowiek z misją w tej strzelance platformowej, w której akcja nigdy się nie kończy. Czy masz to, czego potrzeba, aby zniszczyć podziemny świat mafii? "Mniej gadania, więcej kul" - to motto Johnny'ego, który biega, skacze, kręci się, ślizga i strzela, dopóki każdy złoczyńca nie zginie. Zanurz się i zacznij strzelać! Krótkie, ale niezwykle satysfakcjonujące poziomy Johnny'ego Triggera sprawiają, że jest to idealna gra akcji na krótką przerwę. A jeśli masz trochę więcej czasu, za każdym rogiem czeka mnóstwo przedmiotów do zebrania i nowe wyzwania. Na co więc czekasz? Złoczyńcy sami się nie pokonają.