Asterix & Obelix - Mission Babylon
Tym razem nasi bohaterowie opuszczają swoją ukochaną wioskę i wybierają się w długą podróż do dalekiego królestwa Partów, któremu zagraża inwazja Rzymian. Ich misją jest ocalenie króla Partów Monipehniego, który padł ofiarą zabójczej trucizny przygotowanej przez Szemranisa, zdradzieckiego czarownika sprzymierzonego z Cezarem. Po drodze, odpierając zaciekłe ataki rzymskich legionistów, będą musieli zebrać składniki antidotum, a także pomogą miejscowym mieszkańcom wśród egzotycznej i zachwycającej scenerii. Dzięki odwadze, legendarnej pomysłowości i wielu dobrze wymierzonym ciosom Asteriks i Obeliks odeprą najeźdźców i udowodnią, że niezłomni Galowie są niepokonani – niezależnie od tego, jak daleko zaniesie ich los! Poznaj opowieść pełną humoru, epickich bitew i niezapomnianych spotkań w tej pasjonującej grze platformowej! - Wyrusz na niezapomnianą przygodę z Asteriksem i Obeliksem w lokalnym trybie współpracy lub w pojedynkę! - Rzuć się w wir akcji w nowej, wciągającej opowieści pełnej humoru oraz zwrotów akcji! - Poznaj cztery niesamowite światy, z których każdy ma swoją niepowtarzalną scenerię i unikalne miejsca, a przede wszystkim nowy, niezwykły cel wędrówki: legendarne miasto Babilon. - Dołącz do akcji na dwudziestu możliwych do ponownego rozegrania poziomach zawierających mnóstwo rozmaitych wrogów. - Staw czoła potężnym przeciwnikom i daj łupnia rzymskim legionistom w epickiej walce, której szybko nie zapomną!