Johnny Trigger: Johnnybee DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę Johnnybee - Broń Bulletstorm - Dodatkowe 100 młotów do odblokowania kolejnych ulepszeń w bazie - Dodatkowe 25 zagadek, aby odblokować więcej komiksowych grafik Dostosuj swój wygląd za pomocą skórki Johnnybee i zdobądź nową unikalną broń już teraz!