Johnny Trigger: Lunatic DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Skórkę Lunatic - Broń Showtime - Dodatkowe 3000 klejnotów do zakupu innych walut - Dodatkowe 75 zagadek, aby odblokować więcej komiksowych grafik Dostosuj swój wygląd za pomocą skórki Lunatic i zdobądź nową unikalną broń już teraz!