Sweet Survivors: Complete Edition
Wygląda jak zwykły dzień w kawiarni… ale nagle do środka wpadają stada kotów spragnionych miłości, a tylko ty stoisz między nimi a totalnym kocim chaosem! Uzbrojony w wskaźniki laserowe, kłębki włóczki, a nawet przerażającego ogórka zagłady, musisz powstrzymać te futrzaki, jednocześnie serwując klientom ich ukochaną kawę. Bułka z masłem, prawda? Funkcje: - Staw czoła hordom futrzastych najeźdźców - Odblokuj 11 zwariowanych zabawek i 9 bohaterskich kelnerów - Przejdź zmiany na 5 różnych kawiarnianych polach bitwy - Ulepszaj kelnerów i zabawki, by stać się najpotężniejszym kocio-łapaczem - Ciesz się miaucząco dobrą zabawą i uroczą oprawą graficzną Przygotuj się na fale futra i wąsów, broniąc dwóch przytulnych kawiarni. Ulepszaj zabawki i specjalne umiejętności, aby stać się najlepszym kelnerem w walce z kotami! Każda zmiana to nowi kelnerzy, nowe zabawki i jeszcze więcej kociastrow! Czy zdołasz uratować swoją kawiarnię, zanim koty przejmą nad nią kontrolę?