Sweet Survivors: Flashy DLC
W tym błyszczącym DLC zrobi się... olśniewająco. Odblokuj: – Całkowicie nowy, błyszczący poziom! – Poznaj fantastyczną nową postać – „DIVA”! – Odkryj orzeźwiającą nową zabawkę – „Woda”! – Serwuj gładką i bogatą kawę „Mocha”! – Zmierz się z nową hordą unikalnych, funky kotów! Żadna kawiarnia nie jest zbyt szalona, gdy parkiet opanowują dramatyczne, potrzebujące kociaki! Czy nadążysz za rytmem i uratujesz kawiarnię?