BucketCrusher
Czy uda ci się całkowicie zniszczyć ścianę, tak by nie został ani jeden klocek? Zanurz się w najbardziej satysfakcjonującej grze casual, w której burzysz ściany cegła po cegle za pomocą piły tarczowej! Wpychaj cegły do swojego BucketCrushera, by zamieniać je w gotówkę - ale uważaj, bo możesz skończyć paliwo! Po ukończeniu pierwszej ściany czekają na ciebie kolorowe i interesujące mozaiki o różnych kształtach, które możesz rozbijać! Ulepszaj swoją maszynę po każdym poziomie i zastanów się, jak najlepiej zainwestować swoje pieniądze. Zwiększ długość, moc, rozmiar i pojemność paliwa, aby zdobywać więcej cegieł w każdej rundzie! Jeśli chcesz szybciej burzyć ściany i zarabiać więcej pieniędzy, możesz kupić specjalne trwałe ulepszenia za punkty prestiżu – ale uwaga! Aby je zdobyć, musisz zresetować cały postęp! Funkcje: - burz różne mozaiki z cegieł przy użyciu piły! - zdobywaj monety za każdą cegłę i resetuj postęp, aby zyskać punkty prestiżu! - ulepszaj maszynę, zwiększając moc, rozmiar, długość i pojemność paliwa - kupuj różne ulepszenia: taśmociąg, zbiornik, mnożnik, zniżkę i serwo! - zmień wygląd swojej piły dzięki różnym skórkom! - zrelaksuj się i odpręż po długim dniu - uwaga, gra jest bardzo wciągająca!