CAC : PIRATE SHIP HIGEMARU
Zagraj w Pirate Ship Higemaru! ※ Do gry niezbędna jest aplikacja „Capcom Arcade Cabinet”. Dokonaj zakupu po pobraniu aplikacji „Capcom Arcade Cabinet”. Tę zawartość znajdziesz zarówno w „Pakiecie 1984”, jak i w „Pakiecie Wszystko w 1”. Uważaj, by nie dokonać podwójnego zakupu.