Zagraj w Commando, The Speed Rumbler i Savage Bees. Możesz również zagrać w wersje próbne gier „1942”, „SonSon” oraz „Pirate Ship Higemaru”. ※ Do gry niezbędna jest aplikacja „Capcom Arcade Cabinet”. Dokonaj zakupu po pobraniu aplikacji „Capcom Arcade Cabinet”. Dane poszczególnych gier są w zestawie. Po zakupieniu tego pakietu nie będzie potrzeby kupowania poszczególnych jego elementów. Uważaj, by nie dokonać podwójnego zakupu.