CAC : COMMANDO
Zagraj w Commando! Możesz również zagrać w wersje próbne gier „1942”, „SonSon” oraz „Pirate Ship Higemaru”. ※ Do gry niezbędna jest aplikacja „Capcom Arcade Cabinet”. Dokonaj zakupu po pobraniu aplikacji „Capcom Arcade Cabinet”. Tę zawartość znajdziesz zarówno w „Pakiecie 1985-II”, jak i w „Pakiecie Wszystko w 1”. Uważaj, by nie dokonać podwójnego zakupu.