Sunset Overdrive: Ekskluzywna edycja
Nie przegap gry, której Joystiq dał pięć gwiazdek, którą IGN i Polygon ocenili na 9 z 10, i którą Eurogamer nazwał "powiewem świeżego powietrza". Sunset Overdrive: Ekskluzywna edycja zawiera pełną cyfrową kopię gry oraz przepustkę sezonową Sunset Overdrive, który obejmuje pierwsze trzy pełne dodatki gry Sunset Overdrive, PLUS sześć strojów postaci, dwa wzmocnienia i dwie pułapki dostępne wyłącznie dla posiadaczy przepustki sezonowej w dniu wydania gry. W grze Sunset Overdrive jest rok 2027, i Sunset City jest oblężone. Zanieczyszczony napój energetyczny przemienił większość mieszkańców miasta w toksycznych mutantów. Dla wielu jest to koniec świata, ale dla Ciebie to spełnienie marzeń. Twój dawny szef? Nie żyje. Twoja nudna praca? Przeszłość. Otwarty świat staje się twoim placem zabaw, gdy ślizgasz się, skaczesz i biegasz po ścianach miasta, siejąc zniszczenie za pomocą niekonwencjonalnego arsenału. Nieprzeciętna sprawność, unikalne uzbrojenie i spersonalizowane umiejętności sprawiają, że ta gra pisze na nowo zasady strzelanek, dostarczając niesamowitych przeżyć i niepowtarzalnych przygód wyłącznie na Xbox One. Wersja do pobrania obsługuje angielski, francuzki, włoski, niemiecki, hiszpański, polski, portugalski, rosyjski, oraz japoński język.