Priest Simulator: Vampire Show
Mockumentalna gra akcji. Daj czadu w najdziwniejszym patosymulatorze w dziejach sandboksowych shooterów. Pełna nieprofesjonalna polska wersja językowa. Oto dubbing, który uszkodzi Ci ciało. Priest Simulator to mockument akcji z podupconą fabułą, która wprowadzi cię do fantastycznego świata współczesnej Polski. Wciel się w rolę księdza wampira, który pragnie odzyskać nietoszopa i wrócić do Piekła. Aby osiągnąć cel, zwalczaj hordy szatanistów, buduj muskuły, odnawiaj kościół i gromadź splendor. Korzystaj ze świętego orężu Wykorzystuj święty arsenał złożony z 8 unikatowych broni. Masz dwie ręce, więc używasz dwóch broni jednocześnie. Broń San De Vile przed szatanistami oraz wysłannikami Piekła w wybranym przez Ciebie połączeniu. Używaj black metalu do kraftowania ulepszeń i dostosuj je do własnego stylu gry. Odnawiaj kościół Kościół jest jedną wielka ruiną. Wygląda bardziej jak melina niż miejsce cotygodniowych schadzek chrześcijanistów. Kupuj schematy odnowy kościoła, wykorzystuj nowoczesną technologię do renowacji świątyni, zwiększ poziom wiary oraz odblokuj nowe atrakcje, jak spowiedź i kazania. Ratuj mieszkańców od potępienia Szataniści to nie jest największe zło, jakie można spotkać w San de Vile. Proboszcz sprzedał mieszkańcom totemy, w których zaklęte są siły nieczyste. Doszło do opętań, a na twoich barkach spoczywa uratowanie wieśniaków. Egzorcyzmowanie i sprzątanie bajzlu po kumplu jest wyjątkowo upodlające. Czuj się jak u siebie.