Priest Simulator x Crime Simulator
Ten pakiet zawiera następujące gry: Priest Simulator: Vampire Show Wkrocz do szalonego świata typu sandbox jako zbuntowany ksiądz, walcz z wampirami, rozbudowuj swój kościół i szerz wiarę w najbardziej niekonwencjonalny sposób, jaki tylko można sobie wyobrazić. Crime Simulator Skradaj się, kradnij i włamuj do domów – sam lub w trybie kooperacji – pnąc się po szczeblach kariery w przestępczym półświatku.