Deadzone: Rogue
Deadzone: Rogue to dynamiczny roguelite FPS rozgrywający się na ISS-X – stacji kosmicznej opanowanej przez zbuntowane maszyny. Wkrocz do The Deadzone solo lub w trybie online-coop z maksymalnie 3 znajomymi. Władaj ponad 30 ulepszalnymi broniami żywiołów, siejąc zniszczenie wśród wrogów i potężnych bossów. Ulepszaj swój build w każdej misji dzięki augmentom, rzadkiemu ekwipunkowi i ulepszeniom zwiększającym siłę i wszechstronność. Eliminuj z daleka, skradnij się z bliska lub postaw na czysty melee. Rośnij w siłę poprzez śmierć. Walcz. Umieraj. Wskrześ się. Powtórz.