Deep Rock Galactic: Survivor
Witaj, Ocalały! DEEP ROCK GALACTIC: SURVIVOR to jednoosobowa gra z gatunku survivor auto-shooter. Korzystaj z pełnego arsenału gry Deep Rock Galactic, walcz z hordami śmiercionośnych kosmitów, wydobywaj bogactwa i odblokuj potężne ulepszenia. Jeden krasnolud przeciwko całej planecie Hoxxes! ALTERNATYWNY BULLET HELL Z DODATKIEM GÓRNICTWA Zabijaj robale, ulepszaj swój sprzęt i zagłębiaj się w śmiercionośne jaskinie Hoxxes. Zbieraj i montuj niszczycielski zestaw broni, rozpętaj fale obcych potworów w szybkiej i szalonej walce i przekop swoją drogę do zdobycia cennych bogactw z głębi jaskiń. Każda misja jest wyjątkowa, wykorzystuje proceduralne generowanie jaskiń i fal wrogów, takie jakie znasz z Deep Rock Galactic. UKOŃCZ CELE MISJI, BY STAĆ SIĘ SILNIEJSZYM Zejdź głęboko, Górniku! Gdy kapsuła wypuści Cię w przytłaczającą ciemność, jesteś zdany tylko na siebie. Wypełnij cele misji wyznaczone przez Firmę i wróć do kapsuły zrzutowej na czas, aby spróbować szczęścia w kolejnych, jeszcze bardziej śmiercionośnych i lukratywnych pojedynkach. Wnikaj jeszcze głębiej w planetę, stając się coraz silniejszym, przetrwaj aż do samego końca zadania i w końcu wydostań się wraz z potężnym workiem łupów. DEEP ROCK Z ZUPEŁNIE NOWEJ PERSPEKTYWY Uniwersum Deep Rock Galactic pokochało miliony graczy, a teraz możesz doświadczyć go w zupełnie nowy, skupiony na pojedynczym graczu sposób! Rozegraj każdą misję z perspektywy odgórnej, poruszając się po jaskiniach Hoxxes w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie widziałeś. Siwobrodzi weterani na pewno rozpoznają wiele z Deep Rock Galactic, a jeśli niedawno dołączyłeś do Zielonobrodych: Witamy! Jesteśmy podekscytowani, że mamy Cię na pokładzie. Spodoba ci się tutaj. Zarząd tego wymaga! СЛАВА КАМЕНЮЦІ! ПОРОДІ СЛАВА!