Soulstone Survivors
Soulstone Survivors gra typu roguelite z szybką akcją, która rzuca graczy w wir epickich starć z brutalnymi hordami i olbrzymimi bossami. Pozwala graczom ujarzmić sekrety otchłani, by stworzyć wyjątkowe konfiguracje, odblokować potężną broń i wynieść ich postacie na nowe wyżyny – wszystko to w pogoni za boskimi mocami. Możesz ruszyć do walki jako jeden z wielu wyjątkowych łowców otchłani – każdy charakteryzuje się wyjątkowym stylem gry, drzewkiem umiejętności i specjalizacjami. Zarówno miłośnicy czystej mocy, jak zwolennicy zniuansowanych strategii znajdą tu niezliczone sposoby na zdominowanie pola walki. Walcz z olbrzymimi tytanami, łącz niszczycielskie runy i odkrywaj setki aktywnych i pasywnych umiejętności, by stworzyć niepowstrzymane synergie. Niedostępne na Xbox One.