Deep Rock Galactic: Survivor - After Hours Pack
Co robią krasnoludy w wolnym czasie, oczywiście poza przesiadywaniem w barze Abyss? Pakiet After Hours pozwoli ci rzucić okiem na sekretne życie krasnoludów. DLC zawiera następujące elementy: Skórkę „Zabójca” dla Zwiadowcy Skórkę „Zagorzałego Kibica” dla Wiertacza Skórkę „Naukowiec” dla Inżyniera Skórkę „Król” dla Strzelca UWAGA: Ten dodatek DLC ma wyłącznie charakter kosmetyczny. Nie wpłynie na wydajność w grze, chyba że uznasz „wiercenie dużymi piankowymi palcami” za poprawiające wydajność (co byłoby uczciwe).