Priest Simulator: Her Ghost DLC
TO WYDARZENIE JEST DOSTĘPNE PO UKOŃCZENIU GŁÓWNEJ MISJI GRY PODSTAWOWEJ! Her Ghost to dodatek zawierający zadanie, które stanowi kontynuację wydarzeń z Vampire Show. Jest trochę zabawne, a nawet nieco żałosne, ale jedyne w swoim rodzaju. To znaczy, jest jedyne w swoim rodzaju w taki sam sposób, jak Heavy Duty i Vampire Show, co sprawia, że stanowi jedną trzecią tego rodzaju. Czeka cię kilka głupich dialogów i przerywników filmowych oraz trzy dodatkowe egzorcyzmy. Tym razem zła wróżka sprawiła kłopoty w San de Ville, a kardynał Godspeed, znany z Infernal Radiation, przyjdzie z pomocą Orlokowi.