Priest Simulator: Splendor Set
Ten pakiet zawiera następujące gry: Priest Simulator: Vampire Show Wkrocz do szalonej gry typu sandbox jako zbuntowany ksiądz, który walczy z wampirami, rozbudowuje swój kościół i szerzy wiarę w najbardziej niekonwencjonalny sposób. DLC „Her Ghost” Odkryj mroczną historię, w której tajemniczy duch towarzyszy ci w budzącej grozę i pełnej emocji podróży.