Broń biała „Młot hardkoru”
Siedzisz i kminisz, czy kupić Sunset Overdrive w edycji Day One. Rzucasz okiem na opis i okazuje się, że z tą edycją dostajesz w łapska kozacki młot zmajstrowany z kija i ćwiekowanych hantli. Kupujesz Sunset Overdrive w edycji Day One. Oklaski, kurtyna. Broń dostępna wyłącznie w ramach ekskluzywnej oferty detalicznej.