Broń „Same hiciory”
Dopalona pod sam korek wersja broni „Hi-Fi”, która strzela wyłącznie limitowanymi, bezcennymi i kolorowymi winylami, zadając zwiększone obrażenia. Broń dostępna wyłącznie w ramach ekskluzywnej oferty detalicznej.