Strój „Toć to ja, Fizzie!”
Fizzie cieszy się większą popularnością niż ty, bo stać go, by wywalić więcej hajsu na marketing. Jest na to rada! Przebierz się za niego i poużywaj sobie dzięki jego sławie! Strój dostępny wyłącznie w ramach ekskluzywnej oferty detalicznej.