Dołącz do popularnej serii wyścigów motocyklowych MX vs ATV na pełnym gazie dzięki 2024 Ultimate Edition. Ta edycja zawiera podstawową wersję gry, 9 dodatków DLC z ponad 60 dodatkowymi trasami i przepustkę 2024 Vehicle Pass, która dodaje do gry ponad 30 oryginalnych pojazdów! Zgarnij ten wyjątkowy zestaw w wyjątkowej cenie! Spełnij swoje marzenie o zostaniu uznanym rajdowcem off-roadowym, zdobywając powszechne uznanie i podziw zarówno fanów, jak i sponsorów. Bez względu na to, czy zdecydujesz się grać w trybie kariery, czy online, doświadczysz emocji związanych z ściganiem się do ostatniego metra na motocyklach, quadach i pojazdach UTV. Ta najnowsza odsłona oferuje również zupełnie nowe funkcje, takie jak tryb serii, wyścigi w deszczu, przy padającym śniegu lub w nocy, ulepszone zawieszenie i system tuningu, a także wiele więcej. Uwolnij swoją wewnętrzną legendę i zdominuj bezdroża w MX vs ATV Legends Ultimate Edition!