MX vs ATV Legends - Redline Ridge Finals
Wskocz na tę ogromną mapę z kamieniołomem i poznaj granice swoich możliwości! Zawiera 6 niepowtarzalnych atrakcji: - monumentalną trasę enduro - trzy wymagające mistrzowskie tory finałowe - dwa „place zabaw” do freestyle’u Redline Ridge to arena prawdziwych legend!