MX vs ATV Legends - 2025 Kawasaki Loyalty Bundle
Wynieś wyścigi na wyższy poziom z pakietem Kawasaki 2025! Pakiet ten zawiera wszystkie 8 pojazdów od Kawasaki, co daje ci pełną obsadę do dominacji na każdej trasie. Czy wolisz szybkość, moc czy zwinność, ten pakiet to idealna jazda dla ciebie!