Milestone S.r.l.Wyścigowe i lotniczeSportSymulatory
Przygotuj się na oficjalny sezon Supercross 2025 dzięki Monster Energy Supercross 25! Poczuj dreszczyk emocji, ścigając się na nowo zaprojektowanych trasach naśladujących te z prawdziwych wydarzeń. Rywalizuj z najbardziej aktualną stawką profesjonalnych kierowców i wytycz własną ścieżkę w ramach ulepszonego trybu kariery pełnego intensywnych zmagań, zaciętej konkurencji i strategicznych wyborów. Dzięki zastosowaniu silnika Unreal Engine 5 możesz cieszyć się odświeżoną rozgrywką z realistyczną fizyką i dynamiczną ewolucją trasy, która sprawia, że każde okrążenie jest wyjątkowe i pełne wyzwań. Doskonal swoje umiejętności za pomocą otwartych samouczków, artykułów z obszernej wiki oraz systemów wspomagania kierowcy opartych na technologii sieci neuronowych. Dostosuj rozgrywkę do własnych preferencji za pomocą zaawansowanych edytorów i chwal się swoimi dziełami na wszystkich platformach. Pełne wsparcie gry międzyplatformowej umożliwi ci globalną rywalizację we wciągających sieciowych trybach wieloosobowych. Ciesz się rozgrywką niezależnie od platformy i tego, czy ścigasz się dla zabawy, czy o najwyższe miejsce w rankingu.