Mudness Offroad - 4x4 Truck Car Simulator
Przeżyj niesamowitą przygodę terenową w grze Mudness, w której spotkasz różnorodną gamę pojazdów, od standardowych pojazdów terenowych po potworne ciężarówki. Poruszaj się po starannie przygotowanej mapie obejmującej trzy biomy – zdradliwy błotnisty las, rozległy piaszczysty kamieniołom i wymagające ośnieżone góry – przerywane sześcioma strategicznymi bazami. Weź udział w kluczowych misjach dostawczych, zapewniając terminowy i nieskazitelny transport ładunku i personelu, lub po prostu rozkoszuj się ekscytującymi eskapadami terenowymi.