Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Poświęcenie dla wyścigów i wola rywalizacji zasługują na coś więcej niż oklaski. Ot, choćby dwa razy więcej doświadczenia. Tu z pomocą przychodzi Experience Multiplier: podwaja on twoją punktację otrzymywaną z misji i na koniec wydarzeń, pozwalając wycisnąć jeszcze więcej doświadczenia z każdego wyścigu. Monster Energy Supercross 25 - Season Pass zawiera to DLC.