Monster Energy Supercross 25 - Ultimate Gear Pack
Nadaj swojej supercrossowej przygodzie stylowego charakteru dzięki pakietowi Ultimate Gear Pack! Spersonalizuj motocykl i wyposażenie przy pomocy tych niepowtarzalnych elementów, aby w każdym wyścigu zaprezentować pazur i charyzmę! Pakiet zawiera: - kask Bell Fasthouse Smoke Bomb; - parę butów Alpinestars Tech 10; - parę gogli Fox Main Image Cosmo; - kombinezon FLY Racing Kinetic; - barwy SKDA ROADKILL do zastosowania na wszystkich czterosuwowych motocyklach. Monster Energy Supercross 25 - Season Pass zawiera to DLC.