MX vs ATV Legends: Throwback Tracks
Ścigaj się na 7 popularnych torach z gier MX vs ATV Reflex, Alive, Encore, Untamed oraz Unleashed! Wszystkie trasy z odświeżoną grafiką, okolicami do wolnej jazdy i dodatkowymi scenariuszami jazdy za dnia i podczas deszczu! Tory będą stopniowo odblokowywane w ciągu nadchodzących tygodni.