MX vs ATV Legends - Reflex Pack
Rywalizuj podczas 6 uwielbianych przez fanów wydarzeń w MX vs ATV Reflex! Wszystkie trasy zostały wiernie odtworzone z nową grafiką i rozszerzonym środowiskiem dla swobodnej jazdy! Trasy będą odblokowywane stopniowo w nadchodzących tygodniach.