MX vs ATV Legends - 2026 Deluxe Edition
Dołącz do popularnej serii wyścigów motocyklowych MX vs ATV dzięki Deluxe Edition. Ta edycja zawiera podstawową wersję gry, przepustkę 2026 Track Pass z ponad 20 dodatkowymi trasami oraz najnowsze pojazdy z 2026 r. od twoich ulubionych producentów! W efekcie do już imponujące bazy w grze dochodzi 37 oryginalnych pojazdów! Rozpocznij zabawę z MX vs ATV Legends dzięki temu specjalnemu zestawowi ze zniżką! Spełnij swoje marzenie o zostaniu uznanym rajdowcem off-roadowym, zdobywając powszechne uznanie i podziw zarówno fanów, jak i sponsorów. Bez względu na to, czy zdecydujesz się grać w trybie kariery, czy online, doświadczysz emocji związanych z ściganiem się do ostatniego metra na motocyklach, quadach i pojazdach UTV. Ta najnowsza odsłona oferuje również zupełnie nowe funkcje, takie jak tryb serii, wyścigi w deszczu, przy padającym śniegu lub w nocy, ulepszone zawieszenie i system tuningu, a także wiele więcej. Uwolnij swoją wewnętrzną legendę i zdominuj bezdroża w MX vs ATV Legends Deluxe Edition!